ZX Spectrum
Game

Rychle Sipy 2: Stinadla Se Bouri

MS-CID (Чехия),

Авторы: ,

Жанр: Текстовые адвентюры


Доступные версии

 Неофициальное издание
Играть!
 Переиздание
Играть!
 Оригинальное издание
Играть!

Язык

  • Русский
  • English

Управление

  • Клавиатура(?)

Игроков

  • Один
  • Описание
  • Описание (авт.пер.)
  • Карта игры
  • Информация

RYCHLE SIPY 2 – STINADLA SE Bouri

Издатель: Ultrasoft 1991

ПРОИЗВОДИТЕЛЬ: Ондрей Mihula

КАССЕТНЫЙ INLAY: Михал Hlavac

Rychle sipy – Мирек Dusin, Jarka Metelka, Jindra Højer, Červeňáček в Rychlonozka – provazeji ctenare од 17. 12. 1938, KDY себе poprve objevili v casopise Mlady Hlasatel. Од те Доби прес mnoha Tezka obdobi, KDY nesmeli vychazet, себе с Ними seznamilo па miliony chlapcu в divek. Nase pocitacove zpracovani vsak poprve umoznuje nejen pasivne sledovat pribeh, пиво я aktivne сделать Nej vstupovat …

Hra Stinadla себе Бури JE pokracovanim pribehu Zahada hlavolamu. Opet себе ocitnete v tajuplne ctvrti Stinadla, zase себе dostanete сделать potycek сек Vonty, jejichz hrud zdobi zluty spendlik. Я зде JE Васим cilem ziskani zahadneho hlavolamu “Jezek v kleci”, symbolu Velkeho Вонта odhaleni Jeho tajemstvi.

Тато HRA Патри межи klasicke dialogove hry с velmi kvalitnim komunikacnim modulem. Vedle klasickeho zadavani typu повел статья будет JE mozno zadavat nekolik ветеринар soucasne в nazev opakovane pouziteho predmetu nahradit zajmenem. Слова delsi жак питомец znaku JE mozno zkratit па питомец prvnich znaku. (Skupinu prikazu JDI па Запад, Jdi па север, Vezmi Лано, Prozkoumej Лано, muzeme zadat takto: Z, S, VEZMI LANO PROZK HO). Na zvidave otazky odpovidejte povelem REKNI “текст”.

Seznam pripustnych povelu: CEKEJ ODVAZ REKNI “…” Долу (D) OMDLI SAVE HLEDEJ OPIS СЕВЕР (S) INVENTAR OSETRI СТОП Юг (J) OSVOBOD SUNDEJ KONEC OTEVRI УКАЗ KOPEJ НЦБ UVAZ КУП Полоз VEZMI LEHNI Pomoc Восток (V) НАГРУЗКИ Popis VYNDEJ NAHORU (N) PRIPICHNI ZACHRAN Намаз PRIPNI ЗАПАД (Z) NAOLEJUJ PRIVAZ ZAPICHNI NAPIS Prodej ZAVRI ODEMKNI PROZKOUMEJ

Джен Spectrum 128, +2, + 2A, +3: ZAPNI HUDBU VYPNI HUDBU

Поступ PRI nahravani:

1. Spojte magnetofon pocitac propojovacim kabelem.

2. Zadejte приказ LOAD “” stlacte klavesu ENTER. 3. Spustte magnetofon.

JE Программа nahran г obou Stran kazety, kdyz себе VAM хо nepodari nahrat г jedne strany, zkuste к г druhe. Pri nahravani JE

dulezite мит spravne nastavenou uroven vysek hlasitosti.

Карта Rychle Sipy 2: Stinadla Se Bouri

Карта Rychle Sipy 2: Stinadla Se Bouri

Сыграйте в Rychle Sipy 2: Stinadla Se Bouri прямо сейчас! Игра-история, которую подарили миру Ondrej Mihula и Tomas Morkus, была издана командой MS-CID в 1990 году в Чехии.

Не запускается или глючит игра, или не можете пройти? Спросите в комментариях.

avatar
  Subscribe  
Уведомлять об
 

Сохранённые игры[X]

  

Справка[X]

Помощь уже в пути!

Не забывайте периодически сохранять игровой прогресс на сервере (клавишей F8), чтобы уверенно продвигаться вперёд!

Если вы гость на сайте, то прогресс будет сохранён только в памяти браузера и потеряется при закрытии. Чтобы этого не произошло - просто войдите в свой профиль.

Для загрузки сохранённой игры жмите F3 или откройте меню "Диск" кнопкой на правой панели.

Если игра не запускается, или у вас есть вопросы по игре - задайте их ниже.

Помощь

Размер

  • x1 [256x192]
  • x2 [512x384]
  • x3 [768x576]
  • Полный

Диск

Кликни в окно эмулятора, чтобы управлять!
<<<<
Close