ZX Spectrum
Game

Yie Ar Kung-Fu

Imagine Software Ltd (Великобритания),

Авторы: , ,

Жанр: Драки


Язык

  • Русский
  • English

Управление

  • Интерфейс 2(?)
  • Кемпстон джойстик(?)
  • Клавиши на выбор(?)

Игроков

  • Один

Доступные версии

Релиз от panda с картинкой от Andy Green
Играть!
Неофициальное издание
Играть!
Неофициальное издание
Играть!
Оригинальное издание
Играть!
Переиздание
Играть!
Переиздание
Играть!

Доступные версии

Релиз от panda с картинкой от Andy Green
Играть!
Неофициальное издание
Играть!
Неофициальное издание
Играть!
Оригинальное издание
Играть!
Переиздание
Играть!
Переиздание
Играть!
  •  Аннотация
  •  Описание (пер.)
  •  Карта игры
  •  Информация
  •  Аннотация
  •  Описание
  •  Описание
Аннотация к Yie Ar Kung-Fu

Классическая аркадная игра, погружающая игрока в захватывающий мир боевых искусств. Главный герой, Оолонг, стремится увековечить память своего отца и стать гроссмейстером древнего стиля кунг-фу. Для этого ему предстоит сразиться с серией уникальных противников, каждый из которых обладает своими особыми навыками, стилем боя и оружием.

Игроку доступны 16 различных приемов атаки, которые необходимо комбинировать, чтобы победить таких опасных соперников, как летающий мастер Бучу, метательница смертоносных шурикенов Звезда, владыка нунчаку Нунча, воин с древним посохом Полюс, щитоносец Клуб, загадочная ниндзя Фан, беспощадный мечник Меч, мастер тонфа Тонфун и, наконец, сам мастер Блюз, чьи способности превосходят все остальные.

С каждым уровнем сложность возрастает, проверяя не только рефлексы игрока, но и его стратегическое мышление. Яркие персонажи, динамичный геймплей и атмосфера напряженных поединков делают “Yie Ar Kung-Fu” культовой игрой, которая до сих пор вызывает волнение и радость у поклонников ретро-игр. Станьте легендой кунг-фу и докажите, что вы достойны звания Великого Мастера!

Оригинальное описание Yie Ar Kung-Fu (перевод)

Yie Ar Kung-Fu

Его программный код, графическое представление и художественное оформление являются авторскими правами Imagine Software (1984) Limited и не могут быть воспроизведены, сохранены, взяты в аренду или переданы в любой форме без письменного разрешения Imagine Software (1984) Limited. Все права защищены во всем мире. Yie Ar Kung Fu работает на Spectrum 48K и Spectrum +.

Игра

Йе Ар Кунг-Фу – это текст о развитии навыков в традиционных боевых искусствах. В нем Оолонг пытается стать гроссмейстером древнего мастерства в честь своего отца, который был мастером кунг-фу до него.

Ваша конечная цель – стать гроссмейстером, но для этого вы должны победить множество противников, каждый из которых более смертоносен, чем предыдущий. Они вооружены различными навыками и оружием, и их нужно победить с помощью комбинации из 16 различных приемов атаки.

Управление осуществляется с помощью джойстика или клавиатуры, которые определяются пользователем), и игра рассчитана на одного или двух игроков.

Веселье и волнение кунг-фу вот-вот начнется, когда вы встретитесь лицом к лицу со своим противником. Ваши почетные противники – это…

БУЧУ – огромный боец кунг-фу, который может атаковать, летая по воздуху.

ЗВЕЗДА – красивая девушка-воин, которая мастерски метает смертоносные звезды или SHURIKEN.

НУНЧА – мастер NUNCHAKU – остерегайтесь его досягаемости.

ПОЛЮС – атакует с помощью древнего жезла или БО.

КЛУБ – …Этот боец вооружен щитом, чтобы отражать ваши удары, и дубиной, чтобы наносить ответные удары.

ФАН – Еще одна женщина-противник, на этот раз представительница НИНДЖАФАН.

МЕЧ – Меч, несущий оппонента, огненный и смертоносный враг.

ТОНФУН – владеет искусством борьбы с размахивающими палками ТОНФА.

БЛЮЗ – сам мастер кунг-фу, обладает всеми навыками и приемами Оолонга, но быстрее. Если вы сможете победить в этой последней битве, вы действительно станете Великим Мастером.

Загрузка

Введите LOAD “” <ENTER> [Обратите внимание, что между двумя кавычками нет пробела]. Знак ” получается при одновременном нажатии SYMBOL SHIFT и клавиши P. За дальнейшими инструкциями обратитесь к главе 6 вашего руководства. Теперь нажмите PLAY на диктофоне. На экране должно появиться сообщение, и игра загрузится автоматически. Если этого не произошло, попробуйте отрегулировать регуляторы громкости и тембра до тех пор, пока загрузка не произойдет.

Управление

Улун контролируется следующим образом:

Управление джойстиком плюс кнопка FIRE создают атакующие движения. Пробел переключает между KICK и PUNCH.

Джойстик

ДИАГОНАЛЬНЫЙ     ПРЫЖОК    ДИАГОНАЛЬНЫЙ
  ПРЫЖОК ВЛЕВО \    |    / ПРЫЖОК ВПРАВО
                 \  |  /
                   \|/
         ВЛЕВО -----+----- ВПРАВО
                   /|\
                 /  |  \
               /    |    \
                 ПРИСЕСТЬ

Клавиатура

Управление клавишами без нажатой клавиши FIRE эмулирует управление джойстиком. Клавиатурные заменители управления указаны на каждом ходу в виде БУКВЫ КЛАВИШИ, но могут быть переопределены при необходимости. Клавиша S обозначает FIRE.

CAPS SHIFT – Пауза

BREAK – Вернуться в меню

ПРОБЕЛ – Перезапуск

Атакующие движения

W (ВВЕРХ)          ЛЕТЯЩИЙ УДАР     ЛЕТЯЩИЙ ПИНОК
E (ВВЕРХ+ВПРАВО)   УДАР В ПРЫЖКЕ    ВЫСОКИЙ ПИНОК
D (ВПРАВО)         УДАР С ВЫПАДОМ   ПИНОК С РАЗВОРОТА
C (ВНИЗ+ВПРАВО)    УДАР С ВЫПАДОМ   ПИНОК ПО ЛОДЫЖКЕ

Счетчик нокаута: Когда счетчик нокаута достигает 0, игрок выбывает из игры.

Приемы атаки проиллюстрированы выше, а счетчики нокаутов для вас и вашего противника показывают состояние игры на каждом уровне. У вас есть 5 жизней, чтобы приступить к выполнению задания… Удачи!

УДАР ПО ЛОДЫЖКЕ     ПОДСЕЧКА              X (ВНИЗ)
УДАР С ШАГОМ        ПИНОК НАД ЗЕМЛЕЙ      Z (ВНИЗ+ВЛЕВО)
КРУГОВОЙ УДАР       ПОДНИМАЮЩИЙ ПИНОК     А (ВЛЕВО)
ХУК                 ПИНОК С ЗАМАХА        Q (ВВЕРХ+ВЛЕВО)

Статус и подсчет баллов

На экране отображается текущий счет, максимальный счет и количество оставшихся жизней. Бонусная жизнь начисляется при 20 000 очков, а счет за каждый ход выглядит следующим образом.

Летящий пинок: 2000

Летящий удар: 2000

Удар с разворота: 500

Удар с выпадом: 500

Подсечка: 500

Пинок над землей: 1000

Поднимающий пинок: 1500

Хук: 1500

Удар по лодыжке: 1500

Удар с шагом: 1500

Удар в прыжке: 1500

Удар с выпадом: 1000

Удар по лицу: 500

Удар по лодыжке: 1000

Пинок с замаха: 1000

Высокий пинок: 1000

Подсказки и советы

* Ищите и атакуйте слабые места противника.

* Помните, что Улун может перепрыгивать через своих противников и заставать их врасплох.

* Применяйте тактику “бей и беги” и держите дистанцию от вооруженных противников.

Йе Ар Кунг Фу

Yie Ar Kung Fu является торговой маркой компании Konami Limited.

Продюсер Д.К. Уорд

Konami©

©1985 Imagine Software (1984) Limited.

Документ, созданный rstuart@ukonline.co.uk 11 дек 99 для World of Spectrum: http://www.void.demon.nl/spectrum.html

Переработал работу Робина Стюарта для создания оригинальной инструкции Imagine Фроде Теннебё, 20050821.

Карта игры Yie Ar Kung-Fu

Карта Yie Ar Kung-Fu

Карта Yie Ar Kung-Fu

Краткая информация о Yie Ar Kung-Fu

Игра Yie Ar Kung-Fu запускается прямо на сайте. Эта игра про драки, опубликованная в Великобритании в 1985 году компанией Imagine Software Ltd, которую написали Brian Beuken, F. David Thorpe и Martin Galway.

Аннотация к Yie Ar Kung-Fu

A classic arcade game that immerses the player in the exciting world of martial arts. The main character, Oolong, strives to perpetuate the memory of his father and become a grandmaster of the ancient style of kung fu. To do this, he will have to fight a series of unique opponents, each of whom has their own special skills, fighting style and weapons.

The player has 16 different attack techniques available, which must be combined to defeat such dangerous opponents as the flying master Buchu, the thrower of deadly shurikens Star, the lord of nunchaku Nuncha, the warrior with the ancient staff Pole, the shield bearer Club, the mysterious ninja Fan, the merciless swordsman Sword, the tonfa master Tonfun and, finally, the master Blues himself, whose abilities surpass all others.

With each level, the difficulty increases, testing not only the player’s reflexes, but also his strategic thinking. Vivid characters, dynamic gameplay and the atmosphere of intense battles make “Yie Ar Kung-Fu” a cult game that still brings excitement and joy to fans of retro games. Become a legend of kung fu and prove that you are worthy of the title of Grand Master!

Оригинальное описание Yie Ar Kung-Fu

Yie Ar Kung Fu

Its program code, graphic representation, and artwork are the copyright of Imagine Software (1984) Limited and may not, be reproduced, stored, hired or broadcast in any form whatsoever without the written permission of Imagine Software (1984) Limited. All rights reserved worldwide. Yie Ar Kung Fu runs on the Spectrum 48K and Spectrum +.

The game

Yie Ar Kung-Fu is a text of skill development in the traditional Martial Arts. It features Oolong in his attempt to become a Grandmaster in the ancient skills in honour of his father, a kung-fu master before him.

Your ultimate goal is to become a grand-master but to achieve this you must defeat a variety of opponants each more deadly than the last. They are armed with differing skills and weapons and must be overcome with a combination of 16 different attack moves.

The controls are by means of joystick or keyboard which is user definable) and the game has a one or two player option.

The fun and excitement of Kung-Fu is about to begin as you face your foe. Your honourable opponents are…

BUCHU – A huge kung-fu fighter who can attack by flying through the air.

STAR – A beautiful girl warrior who is expert at throwing deadly stars or SHURIKEN.

NUNCHA – Master of the NUNCHAKU – beware his reach.

POLE – Attacks with the ancient rod or BO.

CLUB – …This fighter is armed with a shield to deflect your blows and a club to strike back.

FAN – Another female adversary, this time an exponent of the NINJAFAN.

SWORD – Sword carrying apponant, a firesome and deadly foe.

TONFUN – Skilled in the art of fighting with flailing sticks of TONFA.

BLUES – The Kung-Fu master himself, has all the skills and moves of Oolong, but faster. If you can win this final battle you truly will become a Grand Master.

Loading

Type LOAD “” <ENTER> [Note there is no space between the two quotes]. The ” is obtained by pressing SYMBOL SHIFT and the P key simultaneously. For further instructions consult chapter 6 of your manual. Now press PLAY on the recorder. The screen message should appear and the game will load automatically. If this does not happen try adjusting the volume and tone controls up until loading takes place.

Controls

Oolong is controlled as follows:

Joystick control plus FIRE button creates the attack moves. SPACE bar switches between KICK and PUNCH.

Joystick

DIAGONAL JUMP    JUMP     DIAGONAL JUMP
         LEFT      |    / RIGHT
                   |  /
                   |/
         LEFT -----+----- RIGHT
                  /|
                /  |  
              /    |    
                 DUCK

Keyboard

Key controls with out the FIRE key pressed emulate the joystick controls. The keyboard control substitutes are indicated on each move as the KEY LETTER, but can be redefined if required. The S key represents FIRE.

CAPS SHIFT – Pause

BREAK – Return to Menu

SPACE – Restart

Attack moves

W (UP)           FLYING PUNCH    FLYING KICK
E (UP+RIGHT)     LEAPING PUNCH   HIGH KICK
D (RIGHT)        LUNGE PUNCH     ROUND HOUSE KICK
C (DOWN+RIGHT)   LUNGE PUNCH     ANKLE KICK

KO METER: When KO meter reaches 0 player is knocked out

The attack moves are illustrated above and the KO meters for you and your opponent indicate the state of play at each level. You have 5 lives to begin your task… Good luck!

ANKLE PUNCH    LEG SWEEP       X (DOWN)
STRIDE PUNCH   GROUND KICK     Z (DOWN+LEFT)
LACE PUNCH     RISING KICK     A (LEFT)
HOOK PUNCH     SWOOPING KICK   Q (UP+LEFT)

Status and scoring

On screen scoring indicates your current score the high score and number of lives you have remaining. Bonus life is awarded at 20,000 points and the score for each move is as follows.

Flying kick: 2000

Flying punch: 2000

Round house kick: 500

Lunge punch: 500

Leg sweep: 500

Ground kick: 1000

Rising kick: 1500

Hook punch: 1500

Ankle punch: 1500

Stride punch: 1500

Leaping punch: 1500

Lunge punch: 1000

Face punch: 500

Ankle punch: 1000

Swooping kick: 1000

High kick: 1000

Hints and tips

* Seek and attack opponent’s weak point.

* Remember Oolong can jump over his foes and put them offguard.

* Try hit and run tactics and keep your distance from armed opponents.

Yie Ar Kung Fu

Yie Ar Kung Fu is a trademark of Konami Limited.

Produced by D.C. Ward

Konami©

©1985 Imagine Software (1984) Limited.

Document created by rstuart@ukonline.co.uk on 11th Dec 99 for World of Spectrum: http://www.void.demon.nl/spectrum.html

Re-edited Robin Stuart’s work to create the original Imagine instructions by Frode Tennebø, 20050821.

Оригинальное описание Yie Ar Kung-Fu

Yie Ar Kung-Fu

Document created by rstuart@ukonline.co.uk on 11th Dec 99 for World of Spectrum: http://www.worldofspectrum.org/spectrum.html

Taken from the Ocean compilation ‘The Magnificent Seven’

Free Yie Ar King Fu

Newsfield “best game” award

Easily the best of the martial arts programs because if the vatiety of characters and excellent arcade style playability. (Crash) CRASH SMASH

(c) Konami

Spectrum

Loading

1. Place the cassette in your recorder ensuring that it is fully rewound.

2. Ensure that the MIC socket is disconnected and that the volume and tone controls are set to the appropriate levels.

3. If the computer is a Spectrum 48K or Spectrum + then load as follows. Type LOAD”” (ENTER). (Note there is no space between the two quotes). The ” is obtained by pressing the SYMBOL SHIFT and P keys simultaneously.

4. Press PLAY on your recorder and the game will load automatically. If you have any problems try adjusting the volume and tone controls and consulting Chapter 6 of the Spectrum manual.

5. If the computer is a Spectrum 128K then follow the loading instructions on-screen or in the accompanying manual.

6. If there is more than one title on either side of the cassette always stop the tape when the first game has loaded. To load subsequent games reset the machine and follow previous loading instructions.

Spectrum +3 Disk

Set up the system and switch on as described on your instruction manual. Insert disk and press ENTER to choose ‘LOADER’ option. After a short delay a game selection screen will appear.

Game Selection

When the game titles appear on the selection screen type in the relevant number of the game you wish to play. Once your selection has been made your chosen game will automatically load.

Control Note

If there is no Sinclair option, select redefine keyboard option and when prompted move joystick in appropriate direction. Make sure the keyboard is always selected.

Yie Ar Kung Fu

It’s program code, graphic representation and artwork are the copyright of Imagine Software (1984) Limited. All rights reserved worldwide. Yie Ar Kung Fu runs on the Spectrum 48K and Spectrum +.

The Game

Yie Ar Kung-Fu is a text of skill development in the traditional Martial Arts. It features Oolong in his attempt to become a Grandmaster in the ancient skills in honour of his father, a kung-fu master before him.

Your ultimate goal is to become a grand-master but to achieve this you must defeat a variety of opponants each more deadly than the last. They are armed with differing skills and weapons and must be overcome with a combination of 16 different attack moves.

The controls are by means of joystick or keyboard (which is user definable) and the game has a one or two player option.

The fun and excitement of Kung-Fu is about to begin as you face your foe.

Your honourable opponents are…

BUCHU – A huge kung-fu fighter who can attack by flying through the air.

STAR – A beautiful girl warrior who is expert at throwing deadly stars or SHURIKEN.

NUNCHA – Master of the NUNCHAKU – beware his reach.

POLE – Attacks with the ancient rod or BO.

CLUB – …This fighter is armed with a shield to deflect your blows and a club to strike back.

FAN – Another female adversary, this time an exponent of the NINJAFAN.

SWORD – Sword carrying apponant, a firesome and deadly foe.

TONFUN – Skilled in the art of fighting with flailing sticks of TONFA.

BLUES – The Kung-Fu master himself, has all the skills and moves of Oolong, but faster. If you can win this final battle you truly will become a Grand Master.

Controls

Oolong is controlled as follows:

Joystick control plus FIRE button creates the attack moves. SPACE bar switches between KICK and PUNCH.

Joystick

DIAGONAL JUMP    JUMP     DIAGONAL JUMP
         LEFT      |    / RIGHT
                   |  /
                   |/
         LEFT -----+----- RIGHT
                  /|
                /  |  
              /    |    
                 DUCK

Keyboard

Key controls with out the FIRE key pressed emulate the joystick controls. The keyboard control substitutes are indicated on each move as the KEY LETTER, but can be redefined if required. The S key represents FIRE.

CAPS SHIFT – Pause

SPACE – Restart

BREAK – Return to Menu

Attack moves

W (UP)           FLYING PUNCH    FLYING KICK
E (UP+RIGHT)     LEAPING PUNCH   HIGH KICK
D (RIGHT)        LUNGE PUNCH     ROUND HOUSE KICK
C (DOWN+RIGHT)   LUNGE PUNCH     ANKLE KICK

KO METER When KO meter reaches 0 player is knocked out

The attack moves are illustrated above and the KO meters for you and your opponent indicate the state of play at each level. You have 5 lives to begin your task… Good luck!

ANKLE PUNCH    LEG SWEEP       X (DOWN)
STRIDE PUNCH   GROUND KICK     Z (DOWN+LEFT)
LACE PUNCH     RISING KICK     A (LEFT)
HOOK PUNCH     SWOOPING KICK   Q (UP+LEFT)

Status and Scoring

On screen scoring indicates your current score the high score and number of lives you have remaining. Bonus life is awarded at 20,000 points and the score for each move is as follows.

Flying kick: 2000

Flying punch: 2000

Round house kick: 500

Lunge punch: 500

Leg sweep: 500

Ground kick: 1000

Rising kick: 1500

Hook punch: 1500

Ankle punch: 1500

Stride punch: 1500

Leaping punch: 1500

Lunge punch: 1000

Face punch: 500

Ankle punch: 1000

Swooping kick: 1000

High kick: 1000

Hints and Tips

* Seek and attack opponent’s weak point.

* Remember Oolong can jump over his foes and put them offguard.

* Try hit and run tactics and keep your distance from armed opponents.

Yie Ar Kung Fu is a trademark of Konami Limited.

Produced by D.C. Ward

Konami (c) (c) 1985 Imagine Software (1984) Limited.

Amstrad

Loading

CPC 464

Place the rewound cassette in the cassette deck type RUN” and then press ENTER key. Follow the instructions as they appear on screen. If there is a disk drive attached then type |TAPE then press ENTER key. Then type RUN” and press ENTER key, follow the instructions as they appear on screen. (The | symbol is obtained by holding shift and pressing the @ key.)

CPC 664 and 6128

Connect a suitable tape recorder ensuring that the correct leads are attached as defined in the User Instruction Booklet. place the rewound tape in the cassette recorder and type |TAPE then press ENTER key. Then type RUN” and press ENTER key, follow the instructions as they appear on screen.

Disk

Insert the program disk into the drive with the A side facing upwards. Type |DISC and press ENTER to make sure the machine can access the disk drive. Now type |CPM and press ENTER the game will now load automatically, follow the instructions as they appear on screen.

Yie Ar Kung Fu

It’s program code, graphic representation and artwork are the copyright of Imagine Software (1984) Limited. All rights reserved worldwide. Yie Ar Kung Fu runs on the Amstrad 464, 664 and 6124 micro computers.

The Game

Yie Ar Kung-Fu is a text of skill development in the traditional Martial Arts. It features Oolong in his attempt to become a Grandmaster in the ancient skills in honour of his father, a kung-fu master before him.

Your ultimate goal is to become a grand-master but to achieve this you must defeat a variety of opponants each more deadly than the last. They are armed with differing skills and weapons and must be overcome with a combination of 10 different attack moves.

The controls are by means of joystick or keyboard (which is user definable) and the game has a one or two player option.

The fun and excitement of Kung-Fu is about to begin as you face your foe.

Your honourable opponents are…

BUCHU – A huge kung-fu fighter who can attack by flying through the air.

STAR – A beautiful girl warrior who is expert at throwing deadly stars or SHURIKEN.

NUNCHA – Master of the NUNCHAKU – beware his reach.

POLE – Attacks with the ancient rod or BO.

CLUB – …This fighter is armed with a shield to deflect your blows and a club to strike back.

FAN – Another female adversary, this time an exponent of the NINJAFAN.

SWORD – Sword carrying apponant, a firesome and deadly foe.

TONFUN – Skilled in the art of fighting with flailing sticks of TONFA.

BLUES – The Kung-Fu master himself, has all the skills and moves of Oolong, but faster. If you can win this final battle you truly will become a Grand Master.

Controls

Oolong is controlled as follows:

Joystick control plus FIRE button creates the attack moves. SPACE bar switches between KICK and PUNCH.

ESCAPE – Pause

ESC then SHIFT – Restart

ESC then DEL – Return to Menu

ESC then SPACE – Music ON/OFF

Joystick

DIAGONAL JUMP    JUMP     DIAGONAL JUMP
         LEFT      |    / RIGHT
                   |  /
                   |/
         LEFT -----+----- RIGHT
                  /|
                /  |  
              /    |    
                 DUCK

Keyboard

Keyboard controls in default are as follows (but cen be redefined):

Left – 4

Jump left – 7

Right – 6

Jump right – 9

Jump up – 8

Fire – 0

Duck – 2

Attack moves

JOYSTICK          KEYBOARD
UP+FIRE           FIRE and 8    FLYING KICK
UP+LEFT+FIRE      FIRE and 7    FLYING PUNCH
RIGHT+FIRE        FIRE and 6    ROUND HOUSE KICK
DOWN+LEFT+FIRE    FIRE and 1    LUNGE PUNCH
DOWN+LEFT         1             ANKLE KICK

KO METER When KO meter reaches 0 player is knocked out

The attack moves are illustrated above and the KO meters for you and your opponent indicate the state of play at each level. You have 5 lives to begin your task… Good luck!

Attack moves

JOYSTICK          KEYBOARD
DOWN+FIRE         FIRE and 2    LEG SWEEP
DOWN+RIGHT+FIRE   FIRE and 3    GROUND KICK
FIRE+LEFT         FIRE and 4    RISING KICK
FIRE+UP+RIGHT     FIRE and 9    HOOK PUNCH
DOWN+RIGHT        3             STRIDE PUNCH

Status and Scoring

On screen scoring indicates your current score the high score and number of lives you have remaining. Bonus life is awarded at 20,000 points and the score for each move is as follows.

Flying kick: 2000

Flying punch: 2000

Round house kick: 1500

Lunge punch: 500

Leg sweep: 500

Ground kick: 1000

Rising kick: 500

Hook punch: 1500

Ankle kick: 1500

Stride punch: 1500

Hints and Tips

* Seek and attack opponent’s weak point.

* Remember Oolong can jump over his foes and put them offguard.

* Try hit and run tactics and keep your distance from armed opponents.

Konami (c)

(c) 1985 Imagine Software (1984) Limited.

Commodore

Loding

Position the cassette in your Commodore recorder with the printed side upwards and make sure that it is rewound to the beginning. Ensure that all leads are connected. Press the SHIFT key and the RUN/STOP simultaneously. Follow the screen instructions – PRESS the SHIFT PLAY ON TAPE. This program will load automatically. For C128 loading type GO 64 (RETURN), then follow C64 instruction. Follow the instructions as they appear on screen. Ensure that all peripherals are removed.

Disk

Select 64 mode. Turn on the disk drive insert the program into the drive with the label facing upwards type LOAD “*”,8,1 (RETURN) the introductory screen will appear and the program will then load automatically. Follow the instructions as they appear on screen.

Yie Ar Kung Fu

It’s program code, graphic representation and artwork are the copyright of Imagine Software (1984) Limited. All rights reserved worldwide. Yie Ar Kung Fu runs on the Commodore 64/128 computers.

Instructions are identical to those for Spectrum except:

Controls

F1 – Pause

F3 – Restart

F5 – Return to Menu (In Pause)

F7 – Music ON/OFF

This software product has been carefully developed and manufactured to the highest quality standards. Please read carefully the instructions for loading.

Не запускается или глючит игра, или не можете пройти? Спросите в комментариях.

Subscribe
Уведомлять об
guest


2 комментариев
Старые
Новые Рейтинг
Inline Feedbacks
View all comments
Кликни в окно эмулятора, чтобы управлять!
<<<<

Не забывайте периодически сохранять игровой прогресс на сервере (клавишей F8), чтобы уверенно продвигаться вперёд!

Если вы гость на сайте, то прогресс будет сохранён только в памяти браузера и потеряется при закрытии. Чтобы этого не произошло - просто войдите в свой профиль.

Для загрузки сохранённой игры жмите F3 или откройте меню "Диск" кнопкой на правой панели.

Если игра не запускается, или у вас есть вопросы по игре - задайте их ниже.

Поделиться
Close
2
0
Would love your thoughts, please comment.x